domingo, 17 de marzo de 2013

Coc!

Hola noies!!!
Avui penjo les fotos de la samarreta que he fet pel fill de la Meva companya de feina. Al Pau li encanta un conte que té per protagonista un cocodril anomenat Coc, així que ho he tingut molt fàcil en quant a penar que fer-li i a la realització, ja que és un dibuix molt sencillet!
Espero que us agradi!!!!!
Que tingueu bona setmana!!!!

--

Hola chicas!!!
Hoy subo las fotos de la camiseta que le he hecho al hijo de mi compañera de trabajo. A Pau le encanta un cuento que tiene por protagonista a un cocodrilo llamado Coc, así que lo he tenido muy fácil a la hora de pensar que hacer y al realizarlo, ya que es un dibujo muy sencillito!
Espero q os guste!!!
Que tengáis una buena semana!!!


Sandra



11 comentarios:

  1. Oooh Sandra què divertida!!!!
    És molt original! Quin cocodril més xulo. Al Pau li encantarà!
    Un petonet

    ResponderEliminar
  2. Hola Sandra, te ha quedado una camiseta genial, BESOS.

    ResponderEliminar
  3. Molt bonic, m'agrada molt el cocodril. petons.

    ResponderEliminar
  4. Què xula, Sandra!! Segur que agrada moltíssim!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. Te quedó muy bonita!!
    Besitos, guapa.

    ResponderEliminar
  6. Sandra qué cocodrilo tan simpático, la camiseta te quedó divina con esta aplicación. Un besote cielo

    ResponderEliminar
  7. Me gusta mucho, pero mucho.
    Te ha quedado genial
    un abrazo
    Ángela

    ResponderEliminar
  8. Que bonitas!!!!
    Son muy coloridas ,a mi me encanta tunear las camisetas de mis pitus!!!
    Saludos
    Montse

    ResponderEliminar
  9. Una monada la camiseta, que gracioso cocodrilo!

    ResponderEliminar
  10. Quina samarreta més divertida!
    Com diria el meu fill, un "quiquilo"!
    Ptnts

    ResponderEliminar
  11. Hola Sandra cuando puedas pásate por mi blog http://elpatchworkdemontse.blogspot.com.es/ te espera un premio muy especial. Besosss

    ResponderEliminar