domingo, 24 de febrero de 2013

Quadre africà / Cuadro africano

Hola noies!!!
Avui penjo aquest quadre que ha preparat la meva mare, la Montse, per exposar aquest collaret masai que va comprar a Tanzania aquest estiu passat.
El resultat és fantàstic, no us sembla?
El collaret destaca molt sobre el panel, i els colors fan que tingui un toc alegre tal i com es la gent que vam conèixer a Àfrica.

Que tingueu una bona setmana!!!

--

Hola chicas!!!
Hoy subo este cuadro que ha preparado mi madre, Montse, para exponer este collar masai que compró en Tanzania este verano pasado.
El resultado es fantástico, no os parece?
El collar destaca mucho sobre el panel, y los colores hacen que tenga un toque alegre tal y como es la gente que conocimos en África.

Que tengáis una buena semana!!!!


Sandra i Montse







10 comentarios:

  1. Sandra me parece una pasada el collar... yo con un vestido de color fuerte me lo pondría este verano!

    feliz resto de domingo

    ResponderEliminar
  2. Sandra qué buena idea tuvo tu madre al hacer este panel que le viene genial al collar Masai!!! resalta un montón. Un besote cielo

    ResponderEliminar
  3. Si si que resultat el collaret i té un aire molt africà. M'agrada molt.

    ResponderEliminar
  4. Molt bona idea la de la teva mare, el resultat es espectacular. Felicitats i bona setmana

    ResponderEliminar
  5. Monísimos el cuadro y el collar. Besos.

    ResponderEliminar
  6. Que maco tot. El collaret és un bon record per sempre.Petons.

    ResponderEliminar
  7. Que bonic el collar i el quadre!!! Jo me´l possaria aquest estiu, es xulísim!

    ResponderEliminar
  8. que monisimo!! me gusta mucho!!

    Te sigo y te invito a que te pases por mi Blog!!

    Sigo de sorteo en mi Blog!! Un anillo de Bimba & Lola puede ser tuyo!!

    http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

    ResponderEliminar
  9. Ohhh...qué cuadro más bonito!!!
    Te felicito.
    Un abrazo muy cariñoso.

    ResponderEliminar