domingo, 25 de noviembre de 2012

El meu primer premi!!! / ¡¡¡Mi primer premio!!!





Bon dia noies!!!!

Avui me llevat amb una sorpresa molt agradable!!! La Marta de "Més que tela!" http://mesquetela.blogspot.com.es/, m'ha otorgat amb aquest premi!!! El meu primer premi!!! Moltes gràcies Marta!!! M'ha fet molta ilusió!!!!

El premi Liebster Award s'otorga als blogs que compten amb menys de 200 seguidors i és una bona manera de donar-los a conèixer.

--

Buenos dias chicas!!!

Hoy me he levantado con una sorpresa muy agradable!!! Marta de " Més que tela! " http://mesquetela.blogspot.com.es/, me ha otorgado con este premio!!! Es mi primer premio!!! Muchas gracias Marta!!! Me ha hecho mucha ilusión!!!

El premio Liebster Award se ototga a los blogs que tienen menos de 200 seguidores y es una buena manera de darlos a conocer.


--

Ara he de respondre a les cinc preguntes que formen part d'aquest premi:
Ahora tengo que responder a las cinco preguntas que forman parte de este premio:

1. Què et va portar a crear el blog? / Que te llevó a crear el blog?

Vaig conèixer el blog gràcies a les meves cosines, l'Anna de "La nina de sucre" http://laninadesucre.blogspot.com.es/  i la Cris de "Dulces de Crispy"  http://dulcesdecrispy.blogspot.com.es/.
A partir d'aquí vaig anar coneixent els blogs dedicats al Patchwork i em va agradar veure les creacions que feu, així que vaig decidir fer-me un blog perque tb puguesiu veure el que jo feia i ajudar-vos en tot el que pogués! 
--
Conocí el blog gracias a mis primas, Anna de  "La nina de sucre" http://laninadesucre.blogspot.com.es i Cris de "Dulces de Crispy"  http://dulcesdecrispy.blogspot.com.es/.
A partir de aquí empecé a conocer los blogs dedicados al Patchwork y me gustó ver vuestras creaciones, así que decidí hacerme uno para que tb pudieseis ver lo que yo hago y ayudaros en todo que pueda!


2. Quina és la teva inspiració? / Cual es tu inspiración?

M'inspira veure com totes sou capaces de fer el que feu, pq així se que jo tb puc fer-ho.
--
Me inspira ver como todas sois capaces de hacer el que hacéis, pq así se que yo tb puedo hacerlo.


3.Quan et dediques a fer el que fas? / Cuando te dedicas a hacer lo que haces?

Els dijous a la tarda vaig a classe a "La Tieta Patch", aquestes dues horetes donen per fer molt, a part de passar-ho bé amb les companyes! 
--
Los jueves a la tarde voy a clases en "La tieta Patch", estas dos horitas dan para mucho, a parte de pasarlo bien con las compañeras!


4. La teva millor creació? / Tu mejor creación?

Estic molt orgullosa del meu camí de taula, ja que va ser el meu primer treball serios que vaig fer a classes i estic molt contenta del resultat.
--
Estoy muy orgullosa de mi camino de mesa, ya que fue mi primer trabajo serio que hice en clase y estoy muy contenta con el resultado



5. Ja ets seguidora del meu blog? / Ya eres seguidora de mi blog?

Ja saps que si i que m'encanten els teus treballs!!!!!!
--
Ya sabes que sí y que me encantan tus trabajos!!!!!!


Ara jo passo el premi a: / Ahora yo paso el premio a:



Felicitats a les premiades i moltes gràcies a la Marta!! / Felicidades a las premiadas y muchas gracias a Marta!!



Ara us toca a vosaltres!! Les regles a seguir són: / Ahora os toca a vosotras!!! Las reglas a seguir son:

- Copiar i enganxar el premi al bloc i posar un enllaç al bloc que te l'ha concedit. / Copia y engancha el premio en tu blog y pon el enlace del blog que te lo ha otorgado.

- Mencionar els teus 5 blocs preferits amb menys de 200 seguidors i deixar un comentari al seu bloc per fer-los-hi saber que han rebut el reconeixement. / Menciona tus 5 blogs preferidos con menos de 200 seguidores y deja un comentario en su blog xa hacerles saber que han recibido este reconocimiento.

- Esperar que aquests blocs passin el premi a 5 blocs més. / Espera a que estos cinco blogs pasen el premio a 5 blogs más.


Sandra.



15 comentarios:

  1. Felicidades mi niña por ese premio.
    El camino de mesa es precioso.
    Besitos

    ResponderEliminar
  2. Hola Sandra
    ya me tienes por aqui, muchisimos besos desde Berlin

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias guapa!!!! un placer tenerte en mi blog!!!! ;-)
      besos!!

      Eliminar
  3. Hola,

    Moltes felicitats per aquest premi, el cami molt bonic.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponderEliminar
  4. ¡Felicidades por tu merecido premio!!
    Ya puedes estar orgullosa de tu camino de mesa ¡Es precioso!!!
    Besitos, guapa.

    ResponderEliminar
  5. hola sandra,
    estic molt contenta que t´hagis fet seguidora meva i que t´agradi tot el que faig, jo també me fet seguidora del teu blog, m´agrada molt el que fas, i felicitats per el premi.
    Ah si vols et pots fer seguidora de
    drapets-de-colors que es el que faig conjuntament amb l´esther i en manel.
    El teus tiets estiuejen a Taradell? potser si que els conec, com es diuen? i on viuen?
    A reveure

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola guapa!! Doncs jo només he Natun cop, xo recordo que Hi havia una penita plaça al costat i davant el pisuna carniseriamolt bona! Ells són de Barcelona, es diuen Pere i Miriam i la meva cosina Berta ( té 12 anys) van amb uns amics d'allà q el es Diu Joan Ramón ( la dona té un nom raro q no el recordo) se que tenen dos nens, la nena es diu María. Ja em diràs si et Sona!! Jejejej
      Un Petonet bonica!!ara vaig a mirar l'altre blog q M'has recomenat!!! ;-)

      Eliminar
  6. Felicidades por tu premio,el camino de mesa es precioso
    un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar
  7. Sandra moltes felicitats pel premi! Un camí de taula molt bonic. Els primers treballs solen ser els que hi tenim més apreci.
    Ptnts.

    ResponderEliminar
  8. Y tendrás muchos más porque haces unas cosas muy chulas! me quedo!

    ResponderEliminar